REGULAMIN CATERINGU DIETETYCZNEGO “HAPPY HOUR”

 

§1

WPROWADZENIE

1. Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną oraz telefoniczną, zasady zawierania umów przy użyciu poczty elektronicznej, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy, jak również tryb odstąpienia od umowy.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa.

3. Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z usługi i zaakceptować regulamin w momencie zakupu diety- opłacone zamówienie jest jednoczesnym potwierdzeniem regulaminu.

4. Regulamin, jako wzorzec umowy w postaci elektronicznej, wiąże Klienta zgodnie z art. 384 Kodeksu cywilnego.

 

§2

DEFINICJE

1. Regulamin- niniejszy regulamin cateringu dietetycznego ,,HAPPY HOUR”.

2. Sprzedawca / Usługodawca –

Catering Dietetyczny happy hour Dominika Rucińska

ADRES DO DORĘCZEŃ

pl. Plac Wolności 36, 09-300 Żuromin

NIP

5110296458

REGON

388837763

Forma prawna

indywidualna działalność gospodarcza

Adres rejestrowy

pl. Plac Wolności 36, 09-300 Żuromin

Przedsiębiorca

Dominika Rucińska

Data rozpoczęcia działalności w CEIDG

2021-05-04

Sprzedawca jest Stroną Umowy Sprzedaży oraz Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu realizacji Umowy.

3. Dieta – zestaw 3/4/5 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) o łącznej kaloryczności od 1200 do 4500 kcal, dostarczany Klientowi w zależności od wybranego przez Klienta wariantu.

4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną, która dokonuje zakupu w ramach catering dietetycznego, określonego w niniejszym Regulaminie.

5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizyczności obu stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość, do chwili zwarcia umowy włącznie.

6. Zamówienie - oświadczenie woli złożone przez Klienta składane w formie przewidzianej Regulaminem, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą.

7. Umowa – umowa o świadczenie usług lub umowa sprzedaży Diety w rozumieniu kodeksu cywilnego, zawarta między Sprzedawcą i Klientem zgodnie z Regulaminem.

8. Usługa - przygotowanie i dostarczenie przez Sprzedawcę Diety w ramach cateringu dietetycznego.

9. Abonament – opłacone prawo do korzystania z usługi cateringu dietetycznego, wykupione przez Klienta na pewien okres. Abonament jest płatny „z góry”.

10. Dostawa – czynność faktycznego dostarczenia przez Sprzedawcę Klientowi pod wskazany przez Klienta adres Diety określonej w Zamówieniu.

11. Strefa dowozu – obszar dostaw Usługi. Możliwość dostawy pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia potwierdzana jest przez Sprzedawcę podczas przyjęcia Zamówienia dorealizacji. Dodatkowo w sytuacji niemożności realizacji dostawy pod podany adres, Klient jest o tym informowany.

 

§ 3

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.

2. Klient korzystający z usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

3. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywane i przetwarzanie przez Sprzedawcę Danych osobowych. Dane osobowe, które są przetwarzane oraz cel ich przetwarzania to:

Dane osobowe Cel przetwarzania

Imię i nazwisko Weryfikacja płatności, uwag klienta oraz utrzymywanie korespondencji sms,

dokonywanie zmian w zamówieniu, dostawach (SMS)

Adres email Korespondencja sms, kontakt z klientem, rozliczenie zamówień oraz informowanie o ewentualnych zmianach w zamówieniu

Numer telefonu Informowanie o nagłych opóźnieniach w dostawie, zmianach, czy przerwach w pracy cateringu oraz do kontaktu w razie trudności z dostawą produktu

Adres dostawy Dostawa produktu, naliczanie zniżek lub dopłat za dostawę

4. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Sprzedawcę określa „Polityka prywatności” cateringu dietetycznego.

 

§ 4

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia wybranego przez Klienta wariantu Diety. (wszystkie diety razem z cennikiem , które znajdują się na stronie w zakładce "catering dietetyczny".

 

Dieta przeznaczona na jeden dzień, w zależności od wybranego wariantu dieta zawiera :

1) śniadanie,

2) zupę lub podwieczorek w zależności od diety ,

3) obiad,

4) deser,

5) kolacja.

3. Ceny poszczególnych Diet, obowiązujące w dniu dokonania zamówienia określa cennik Cateringu Dietetycznego “happy hour ” dostępny na facebooku Catering dietetyczny happy hour lub na stronie .

4. Wszystkie ceny cateringu dietetycznego podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi wszystkie niezbędne składniki.

5. Zamówienie dostarczane jest w szczelnie zamkniętych: pudełkach zgrzewanych, pudełkach niezgrzewanych, pudełkach z wieczkiem.

6. Opakowania określone w pkt. 5 dostosowane są do podgrzewania, w kuchence mikrofalowej (max. moc fal 600W). Po oddaniu diet kierowcom firma nie odpowiada za ewentualne rozszczelenia czy pobrudzone od wylanego produktu torby sprawa do wyjaśnienia z kierowcą.

7. Do każdego zamówienia załączony jest opis posiłków z rodzajem i ich kalorycznością.

8. Zamówienie dostarczane jest w zbiorczym opakowaniu – papierowej torbie z oznaczeniem danych

Klienta: imię i nazwisko oraz rodzaj diety.

9. Sprzedawca, dopuszcza możliwość indywidualnego wykluczenia składników Diety. Wówczas za każdy wyeliminowany z diety składnik, Klient zobowiązany jest do dodatkowej opłaty w wysokości 3,00 zł/wyeliminowany składnik wyjątek od tej reguły stanowi dieta slim standard zakupiona w pakietach powyżej 30 dni gdzie 3 składniki ( produkty ) możesz wykluczyć z diety GRATIS .

10. Oferta Sprzedawcy znajduje się na Facebooku Catering dietetyczny happy hour oraz na stronie internetowej Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany oferty, w szczególności do rozszerzenia oferty. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi zmiany niniejszego Regulaminu.

Jeśli w trakcie korzystania z cateringu regulamin się zmieni do końca wybrania diety obowiązuje daną jednostkę regulamin który zaakceptowała w momencie zakupu diety . Nowy regulamin będzie dla tej jednostki ważny od kolejnego zamówienia .

 

§ 5

ZAMÓWIENIE

1. Złożenie Zamówienia możliwe jest:

1) za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w sytuacji kiedy nie dostaniesz odpowiedzi na meila w przeciągu 24 h proszę w tej sprawie o kontakt pod nr.tel.506-504-194

Między 8:00-18.00 od pn-pt.

2) telefonicznie : nr tel. +48 506-504-194, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00;

2. Zamówienia Sprzedawca przyjmuje z wyprzedzeniem pozwalającym Sprzedawcy na staranne przygotowanie zamówienia, jednakże nie później niż na 7 dni przed terminem od którego Klient chce, aby było realizowane.

3. Składając zamówienie, Klient zobowiązany jest :

1) wskazać wybraną Dietę z obowiązującej u Sprzedawcy oferty;

2) podać ilość dni dostawy (ze wskazaniem w jakie dni tygodnia dostawa ma być realizowana)- abonament;

3) podać dane niezbędne celem realizacji zamówienia informacje, w szczególności:

a) imię i nazwisko, firmę, adres e-mail Klienta niezbędny do potwierdzenia przez Sprzedawcę złożonego przez Klienta zamówienia oraz okres abonamentu;

b) adres dostawy zamówienia oraz, w przypadku braku możliwości osobistego odbioru zamówienia przez Klienta pod adresem dostawy wskazanym przez niego, dane dostępowe, takie jak: kod domofonu, informacja o miejscu pozostawieniu dostawy, np. u pracownika ochrony budynku, inny umówiony z Klientem punkt;

c) numer telefonu kontaktowego;

d) sposób dokonania zapłaty za zamówienie (gotówką, bądź przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego);

e) określić potrzebę wystawienia FV za usługę cateringu dietetycznego w momencie zamówienia diety.

4) W momencie składania zamówienia proszę o wysłanie wiadomości SMS lub emeil użyć sformułowania w momencie opłacenia diety oznajmiam , że zapoznałem/łam się z regulaminem i akceptuje jego wszystkie podpunkty a także wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta błędnych danych (w szczególności danych osobowych czy kontaktowych), jak również za działania Klienta utrudniające lub uniemożliwiające należyte zrealizowanie usług przez Sprzedawcę.

5. Składając Zamówienie, Klient jest zobowiązany powiadomić Sprzedawcę o wszelkich chorobach i dolegliwościach, również tych, wymagających eliminacji spożywania określonych produktów lub ograniczenia ich spożywania.

6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne negatywne reakcje organizmu Klienta na składniki Diety w sytuacji, gdy Klient nie poinformuje Sprzedawcy o ewentualnych schorzeniach, na które cierpi, jak również w sytuacji, gdy złe samopoczucie Klienta wywołane zostało przez interakcję innych spożywanych przez Klienta posiłków, płynów oraz środków farmaceutycznych i suplementów diety.

7. Złożenie przez Klienta zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy.

8. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca składa Klientowi oświadczenie, stanowiące potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje drogą sms, na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej i zawiera ustalone warunki zamówienia, a w szczególności ilość oraz rodzaj Diety, całkowitą cenę do zapłaty, numer rachunku bankowego Sprzedawcy, na który należy dokonać płatności lub umówić się na płatność gotówką z kierowcą, termin zapłaty oraz informację o przewidywanym czasie dostawy.

5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości SMS potwierdzającej przyjęcie zamówienia, dochodzi do zawarcia Umowy.

6. W ciągu 12 godzin od potwierdzenia przyjęcia zamówienia, Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń co do jego treści. Niezgłoszenie zastrzeżeń w określonym terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków zamówienia.

 

§ 6

PŁATNOŚCI

1. Płatności za zamówienie Klient może dokonać:

1) gotówką - w siedzibie firmy Catering dietetyczny happy hour, znajdujący się na placu wolności 36, 09-300 Żuromin , w budynku Resturacji u Rucińskich lub u kierowcy pierwszego lub drugiego dnia podczas dostarczania posiłków pod wskazany adres.

2) przelewem, na wskazany przez Sprzedawcę numer rachunku banowego. W tytule należy podać

szczegóły pozwalające na identyfikację zamówienia, tzn. Tytuł ( nazwa diety np.dieta slim standard 1500/4 posiłki)- imię i nazwisko a także adres dostawy , lub nr faktury w przypadku wystawionej faktury z określonym terminem zapłaty.

2. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówienie w kwocie wynikającej z zawartej Umowy, z góry za cały okres Abonamentu.

3. Klient zobowiązany jest dokonać płatności niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni roboczych po uzyskaniu od Sprzedawcy potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.

4. W przypadku dokonania płatności przelewem, za dzień zapłaty uznaje się dzień wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy.

5. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z terminu płatności, wskazanym w pkt.3, Sprzedawca wyznaczy Klientowi dodatkowy termin płatności informując go o powyższym, z zastrzeżeniem, iż po bezskutecznym upływnie dodatkowego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca odstąpi od Umowy. Na okoliczność odstąpienia od umowy z przyczyn określonych w zdaniu poprzedzającym, Sprzedawca złoży Klientowi stosowne oświadczenie w trybie art. 491 kodeksu cywilnego.

6. W przypadku dokonania płatności na rachunek bankowy Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego udokumentowania powyższego, poprzez przesłanie dowodu dokonania płatności w formie pdf na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w formie jpg SMS pod nr 506-504-194.

 

§ 7

WARUNKI REALIZACJI UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ DOSTAWY ZAMÓWIONEJ DIETY

1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu przez Klienta płatności.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji zamówień w przypadku:

1) złożenia zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego realizację;

2) braku możliwości uzgodnienia z Klientem miejsca i terminu dostawy z przyczyn leżących po stronie

Klienta;

3) braku płatności za zamówienie we wskazanym terminie;

4) rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

3. Dostawy realizowane są pod adres wskazany przez Klienta w zamówieniu przez 6 dni w tygodniu od niedzieli do piątku w godz. 17:00 - 24:00.

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy realizacja zamówienia w pierwotnym terminie nie jest możliwa ze względu na przyczyny niezależne od Sprzedawcy, a których usunięcie nie jest możliwe.

5. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia przez 6 dni w tygodniu. Odbiory od niedzieli do piątku w godzinach 17:00– 19/20:00 w Restauracji u Rucińskich , plac wolności 36, 09-300 Żuromin ( wejście od strony dentysty Apolonii ) siwe drzwi dzwonek po ich lewej stronie . Przy odbieraniu zamówienia wystarczy podać imię i nazwisko . Dnia poprzedzającego oraz od godziny 8.00 dnia bieżącego. Odbiory w niedziele od godziny 17:00 – 18:00.

6. W sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedawcy, utrudniających lub uniemożliwiających dostawę zamówienia (np. warunki atmosferyczne, siła wyższa, zepsuty samochód).Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensata ani odszkodowanie.

KLIENT PO MIMO OMINIĘCIA DANEJ DOSTAWY W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH I TAK OTZRYMA DANĄ ILOŚĆ DOSTAW ZA JAKĄ ZAPŁACIŁ . CZYLI W MOMENCIE NIE OTRZYMANIA DIETY DIETA PRZESÓWA SIĘ O JEDEN DZIEŃ DO PRZODU.

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie zamówienia przez Klienta, bądź osoby przez niego upoważnionej w miejscu wskazanym przez Klienta. W takim przypadku Klient nie ma prawa domagać się zwrotu środków za nieodebranie zamówienia ze swojej winy.

8. W przypadku błędnie podanych przez Klienta szczegółów adresu dostawy, zamówienie uznaje się za skutecznie doręczone, jeżeli pomimo podjęcia próby doręczenia nie było to możliwe ze względu na wyżej wskazane okoliczności. Wówczas Klient nie jest uprawniony do domagania się zwrotu należności za dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania zamówienia.

9. W przypadku, gdy po dostarczeniu przez Sprzedawcę zamówienia dojdzie do przywłaszczenia zamówienia przez osoby trzecie, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia.

10. Sprzedawca zastrzega, że informacje o realizacji bądź zawieszeniu dostaw np. w okresie świątecznym, z przyczyn działania siły wyższej lub z przyczyn technicznych, będą doręczane Klientom drogą SMS i/lub telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem ( każe wolne od pracy jest w harmonogramie przerw w dostawach dostępnym na naszym Facebooku Catering dietetyczny happy hour ) i przerwy w dostawach są podane na minimum 3 miesiące do przodu . Jeśli nie masz możliwości do zapoznania się z harmonogramem na stronie poproś o wysłanie harmonogramu w wiadomości SMS pod nr tel 506-504-194.

 

§ 8

ZMIANA, WSTRZYMANIE REALIZAJI I REZYGNACJA ZE ŚWIADCZONEJ USŁUGI

 

1. Każdą zmianę Abonamentu uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.

2. W przypadku chęci zmiany świadczonej usługi, Klient może skierować do Sprzedawcy dyspozycję zmiany w formie przyjętej dla zgłaszania zamówienia, a Sprzedawca potwierdza możliwość dokonania zmiany w tej samej formie. Zmiana następuje:

1) w terminie 3 dni roboczych po otrzymaniu od Klienta dyspozycji zmiany, pod warunkiem jej wpłynięcia do godziny 12:00;

2) w terminie 4 dni roboczych po otrzymaniu od Klienta dyspozycji zmiany, jeżeli wpłynęła po godzinie 12:00.

3. W przypadku zmiany przez Klienta Diety w trakcie trwania Abonamentu na Dietę o wyższej wartości kalorycznej, Klient zobowiązany jest dokonać dopłaty odpowiadającej różnicy cen obu Diet nie później niż do godz. 12:00 w terminie 3 dni roboczych. W przypadku płatności dokonywanej przelewem, dokonanie przelewu powinno nastąpić ze stosownym wyprzedzeniem, tak aby został dochowany termin wskazany w zdaniu pierwszym. W zakresie przyjęcia zmiany przez Sprzedawcę, stosuje się odpowiednio zapis ust. 1.

4. Brak wpłaty wynikającej ze zmiany, o której mowa w ust. 3, oznacza że świadczona usługa nie ulega zmianie.

5. W przypadku zmiany przez Klienta Diety w trakcie trwania Abonamentu na Dietę o niższej wartości kalorycznej, różnicę wynikającą z cen obu Diet, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi w terminie 14 dni od pierwszego dnia dostawy Diety o niższej wartości kalorycznej, chyba że Klient złoży Sprzedawcy oświadczenie (pisemnie lub drogą elektroniczną), iż wyraża wolę zaliczenia kwoty różnicy na poczet kolejnego zamówienia Klienta.

6. W przypadku zmiany wariantu Diety w trakcie świadczenia opłaconej usługi, na wariant o wyższej wartości, zastosowanie mają zapisy ust.2-4.

7. W przypadku zmiany wariantu Diety w trakcie świadczenia opłaconej usługi, na wariant o niższej wartości, zastosowanie mają zapisy ust.2 i ust.5.

 

§ 9

1. Na wniosek Klienta, Sprzedawca dopuszcza możliwość wstrzymania realizacji świadczenia opłaconej usługi w wybranych przez Klienta dniach, pod warunkiem zgłoszenia tego Sprzedawcy niezwłocznie, jednakże nie później niż z 2 dniowym wyprzedzeniem, telefonicznie bądź za pośrednictwem wiadomości SMS .

2. Sprzedawca dopuszcza możliwość wstrzymania przez Klienta realizacji usługi max. przez 14 dni, licząc od dnia jego wstrzymania.

3. Wstrzymana usługa ulega wydłużeniu o ilość dni równą ilości dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do wstrzymania realizacji usługi.

 

§ 10

1. W przypadku chęci rezygnacji ze świadczonej usługi opłaconej, Klient może skierować do Sprzedawcy rezygnację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przyjęcie rezygnacji złożonej przez Klienta jest dobrowolne i następuje w drodze oświadczenia Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Klienta.

2. W przypadku przyjęcia przez Sprzedawcę rezygnacji, usługa przestaje być świadczona z końcem danego tygodnia w którym dostaje zgłoszona czyli jeśli dostanę rezygnację we wtorek dieta będzie dostarczona do piątku lub niedzieli w zależności od pakietu wybranego na początku z weekendami czy bez weekendów.

3. Opłacona dieta nie polega zwrotowi w formie gotówki czy przelewu . Zwracamy pozostałą wartość nie wykorzystanej diety w postaci vochera do wykorzystania w przeciągu 6 miesięcy lub odsprzedania vouchera o danej kwocie na własną rękę. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Jeśli, ktoś się takiego ubiega jest to możliwe tylko w 3 sytuacjach :

-dieta spowodowała trwały uszczerbek na zdrowiu lub spowodowała trwałe dolegliwości i są na to dowody w postaci wyników badań z czasu przed rozpoczęciem diety i w trakcie jej trwania .

*Jeśli przez czas trwania diety nie dostanę zgłoszenia , że z dietą jest coś nie tak lub że wystąpiły dolegliwości czy posiłek był zepsuty ( co będzie potwierdzone zdjęciem lub zwrotem posiłku kolejnego dnia do kierowcy lub w siedzibie firmy podanej na początku ) Reklamacja nie dostanie uznana. . Dowód na pogorszone wyniki czy stwierdzenie że z danym posiłkiem.bylo coś nie tak będzie rozpatrywane przez lekarza i dietyka.

W PRZYPADKU UZNANIA REKLAMACJI CO MOZE TRWAĆ OD 14-30 DNI ROBOCZYCH.

Usługodawca ma obowiązek zwrócić cały poniesiony koszt .

4.W przypadku dobrowolnego przyjęcia przez Sprzedawcę rezygnacji ze świadczonej usługi, Klientowi przysługuje rozliczenie proporcjonalne i zwrot za dni, w których usługa nie będzie realizowana. Zwrot środków następuje w terminie 14 dni od przyjęcia przez Sprzedawcę rezygnacji. W sytuacji gdy dieta była kupiona w pakiecie promocyjnym a rezygnacja następuje przy końcówce diety dni które zostały wykorzystane nie będą liczone w pakiecie promocyjnym a w cenie z cennika dlatego że płatność była za określoną ilość dni w promocji jeśli z tej promocji rezygnujemy ( chcąc skończyć dietę przed czasem ) cena za dietę będzie z cennika plus dowóz a zwrot pozostałej kwoty w rozliczeniu kowta opłacona -minus kwota za dni wykorzystane już bez ceny promocyjnej plus jeśli pakiet zawierał dowóz gratis w momencie rozliczenia będzie on dodatkowo wliczany .

 

§ 11

ODSTĄPIENIE OD UMÓW

1. Sprzedawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy.

 

§ 12

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Wszelkie reklamacje związane z Dietą lub realizacją Umowy sprzedaży, należy składać w terminie 12 godzin od wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji. Reklamację należy kierować drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na nr tel. +48 506-504-194.

2. Reklamacja powinna zawierać:

1) identyfikację Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej);

2) przedmiot reklamacji, ewentualnie dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji.

3. W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji, Sprzedawca ustosunkuje się do jej treści. O pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, bądź jej odrzuceniu, Sprzedawca powiadomi Klienta drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.

4. Reklamacje złożone po terminie wskazanym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane.

5. Sprzedawca zapewnia dostawę zamówienia pozbawionego wad. Usługodawca jest odpowiedzialny względem Klienta, z tytułu rękojmi za wady na zasadach przewidzianych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.

6. Klient nie może żądać zwrotu środków za zamówienie skutecznie doręczone i skonsumowane przez Klienta.

7. Podstawą pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest obiektywna wada usługi (nierealizowanie przez Usługodawcę usługi zgodnie z zawartą Umową), a nie subiektywna ocena usługi przez Klienta (np. niedopasowanie zestawów do gustu kulinarnego Klienta).

 

§ 13

DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane są w celu realizacji Umowy.

3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

5. Szczegółowe sposoby kategorii danych oraz sposobu ich wykorzystania określa Polityka Prywatności Cateringu dietetycznego happy hour.

 

§ 14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi osobami fizycznymi, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta.

2. Akceptując regulamin Cateringu Dietetycznego Catering dietetyczny happy hour oświadcza, iż się z nim zapoznał i ma świadomość skutków prawnych takiej akceptacji.

3. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku.

4. Sprzedawca ma prawo dokonywania zmian w Regulaminie w trybie i formie określonej przepisami prawa. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie Sprzedawca poinformuje Klientów o dokonanej zmianie, poprzez przesłanie ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu na udostępniony adres e-mail Klienta lub wiadomość sms z informacją o dokonaniu zmian. Zmiana Regulaminu obowiązuje Klientów dopiero od rozpoczęcia kolejnego pakietu poinformowania o zmianie zgodnie ze zdaniem poprzedzającym. Korzystanie przez Klientów z usług Cateringu Dietetycznego happy hour po tym terminie, jest jednoznaczne z akceptacją nowej treści regulaminu.

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, Klient i Sprzedawca będą dążyli do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

6. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilny, Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

7. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.07.2024 roku.

*Jeśli wykupiłeś dietę przed terminem, a nie zgadzasz się z regulaminem. Możesz otrzymać vocher o pozostałej kwocie i odsprzedać go innej osobie na własną rękę.

Lub ustalić telefonicznie, czy osobiście dalszą współpracę dogodną dla obu stron.